مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-08سياسي

روز دانشجویی که در خراسان شمالی یک روز عادی بود!


دانشجو باید از تمام مسائل و ریز مسائل جامعه خود آگاه باشد و اگر انحرافی دید؛ مانند یک مؤذن بلند اذان بگوید؛ ولی وای به حال آن امتی که مؤذن جامعه اش خواب بماند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب الله نامور، 16 آذر ما را به یاد روز دانشجو و دانشجویان اطرافمان می اندازد، همان هایی که در کلام شهید بهشتی مؤذن جامعه هستند و اگر خواب بمانند نماز امت قضا می شود! دانشجو باید از تمام مسائل و ریز مسائل جامعه خود آگاه باشد و اگر انحرافی دید؛ مانند یک مؤذن که با صدای بلند، زمان مناسب، محل مناسب و صوت و لحنی زیبا اذان می گوید، وی نیز اذان خود را که همان مطالبه گری است را در زمان و مکان مناسب انجام دهد، این اذانی که از جنس مطالبه گری است و به مانند اذان نیازمند صوت و لحن خوشی نیز است.

اما وای به حال آن امتی که مؤذن جامعه اش خواب بماند، آن جامعه می شود یک جامعه که حرکت در آن سست و کند است، همه مشکلات روی هم انباشت می شود و همه تقصیرها را گردن هم می اندازند.

وقتی مطالبه گری دانشجو در یک جامعه خاموش شود آن جامعه به سمت خمودگی و عقب ماندگی می رود، آن جامعه می شود محلی برای استراحت کسانی که انگیزه کار ندارند و یا به اصطلاح می شود استانی برای رزومه سازی! ناراحت نشویم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجویی که در خراسان شمالی یک روز عادی بود!

روز دانشجویی که در خراسان شمالی یک روز عادی بود!