مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-20اقتصادي

تولید دستگاه آنالیزر حرارتی با نصف قیمت نمونه وارداتی


یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید بومی دستگاه دیلاتومتر (آنالیزر حرارتی) شده که ضمن این که هزینه تمام شده ساخت آن نصف نمونه خارجی است، مطابق با نیاز مشتری طراحی و ارائه می شود و خدمات پس از فروش و اپراتوری فعالی دارد.

- یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید بومی دستگاه دیلاتومتر (آنالیزر حرارتی) شده که ضمن این که هزینه تمام شده ساخت آن نصف نمونه خارجی است، مطابق با نیاز مشتری طراحی و ارائه می شود و خدمات پس از فروش و اپراتوری فعالی دارد.

ایران ساخت، فرصتی اثربخش در رونق تولید و فروش تجهیزات صنعتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های آنالیز حرارتی از جمله Dilatometer, DSC, TGA, STA, HSM فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده و محصولات خود را به صنایع و دانشگاه های کشور عرضه می کند.

سید حمیدرضا عاطفی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص محصولات این مجموعه توضیح داد: تجهیزات شرکت ما بیشتر در زمینه آزمایشگاهی کاربرد دارد و به تعبیری، هرگونه تغییرات فیزیکی و شیمیایی که از دمای منفی 180 درجه تا 2000 درجه سانتی گراد رخ می دهد،با تجهیزاتی که در این شرکت می سازیم، قابل اندازه گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه آنالیزر حرارتی با نصف قیمت نمونه وارداتی

تولید دستگاه آنالیزر حرارتی با نصف قیمت نمونه وارداتی