مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-06سياسي

لزوم دقت در «سن» جذب معلم/ از دیوان عدالت اداری گلایه داریم


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید در سن جذب معلمان دقت شود، گفت: از هیات عمومی دیوان عدالت اداری به علت در نظر گرفتن قانون خدمات کشوری برای جذب دانشجو معلمان گلایه داریم.

- لزوم دقت در سن جذب معلم/ از دیوان عدالت اداری گلایه داریم معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید در سن جذب معلمان دقت شود، گفت: از هیات عمومی دیوان عدالت اداری به علت در نظر گرفتن قانون خدمات کشوری برای جذب دانشجو معلمان گلایه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی در مراسم راهکارهای اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطبق بر قانون اساسی با تاکید بر اینکه نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود، اظهارکرد: از هیات عمومی دیوان عدالت اداری به علت در نظر گرفتن قانون خدمات کشوری برای جذب دانشجو معلمان و تعیین حداکثر 40 سال سن برای جذب در دانشگاه فرهنگیان و استخدام در آموزش و پرورش از طریق کنکور سراسری گلایه داریم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در قانون خدمات کشوری حداکثر سن استخدام 40 سال در نظر گرفته می شود، به دلیل قانون جوانی جمعیت نیز برای تاهل و فرزندآوری، سه سال به سن افراد افزوده شود.

تصور کنید فردی در 43 سالگی وارد آموزش و پرورش می شود و باید 30 سال خدمت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دقت در «سن» جذب معلم/ از دیوان عدالت اداری گلایه داریم

لزوم دقت در «سن» جذب معلم/ از دیوان عدالت اداری گلایه داریم