مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-21بين الملل

تدارک سنا برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی به بهانه حملات به نظامیان آمریکا


یک سناتور دموکرات و یک سناتور جمهوری خواه قصد دارند تا قطعنامه ای را با موضوع محکوم کردن حملات نیروهای متحد ایران به نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو قانونگذار ارشد کنگره آمریکا روز پنجشنبه قطعنامه ای را ارائه خواهند کرد که بر اساس آن، حملات نیروهای نزدیک به ایران به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه محکوم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز ، تد کروز سناتور جمهوری خواه بیانیه ای درباره قطعنامه پیشنهادی مشترک خود با کریس کونز سناتور دموکرات در این باره منتشر کرد.

نماینده تگزاس در سنای آمریکا در بیانیه مدعی شده است: نظام سیاسی ایران به آمریکایی ها، متحدانمان و منافعمان در اقصی نقاط خاورمیانه حمله می کند.

آن ها نه فقط اقدام به انجام حمله می کنند و موجب کشتار متحدان عرب و اسراییلی ما می شوند بلکه همچنین متحدان تهران در یمن یعنی حوثی های یمنی نیز امنیت کشتیرانی بین المللی را تهدید می کنند.

موضوعی که برای اقتصاد آمریکا و جهان کاملا ضروری و مهم است.

این نکته کاملا اشاره شده که بازدارندگی موثری علیه آن ها ایجاد نشده و دولت بایدن باید مدت ها قبل اقدامات لازم را در این زمینه جهت مقابله با فعالیت های مخرب ایران بر می داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک سنا برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی به بهانه حملات به نظامیان آمریکا

تدارک سنا برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی به بهانه حملات به نظامیان آمریکا