مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-06فرهنگي

تماشاخانه ی ایرانشهر میزبان 4 نمایش تازه می شود


چهار نمایش «توافق نامه» به کارگردانی کورش سلیمانی، «خانم آقای جورج کلونی» به کارگردانی مونا صوفی، «بهار پراگ» به کارگردانی آرش سنجابی و «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی آذر و دی ماه سال جاری در تماشاخانه ی ایران شهر به صحنه خواهند رفت.

- چهار نمایش توافق نامه به کارگردانی کورش سلیمانی، خانم آقای جورج کلونی به کارگردانی مونا صوفی، بهار پراگ به کارگردانی آرش سنجابی و همکارها به کارگردانی پریسا محمدی آذر و دی ماه سال جاری در تماشاخانه ی ایران شهر به صحنه خواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ی ایران شهر، نمایش توافق نامه نوشته ی فیلیپ کلودل ، ترجمه ی شهلا حائری و به کارگردانی کورش سلیمانی و با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) بهنام تشکر، کورش سلیمانی و رامین ناصر نصیر از روز چهارشنبه 22 آذر ماه ساعت 20 اجراهای خود را در سالن ناظرزاده ی کرمانی آغاز می کند.

بر اساس این گزارش، نمایش بهار پراگ به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی و با بازی (به ترتیب حضور در صحنه) مهناز افتاده نیا، آوا گنجی، سوگند صدیقی، پویا امینی، رها حاجی زینل، راد پورجبار، مهرداد آبجار، میثم نیکخواه، نسیم اسدپور، آرش سلیمانی از روز چهارشنبه 22 آذر ساعت 18 در سالن ناظرزاده ی کرمانی به صحنه خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاخانه ی ایرانشهر میزبان 4 نمایش تازه می شود

تماشاخانه ی ایرانشهر میزبان 4 نمایش تازه می شود