مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-19ورزشي

جریان استخدام راننده اتوبوس بدون پایه یک چیست؟


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در سال 1401 مجوز 500 نفر حامیان اخذ گردیده که با قاطعیت تأکید می کنم تمامی این رانندگان دارای گواهینامه پایه یک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در صدا و سیما و رسانه های دیگر به صراحت گفته ایم که دریافت هرگونه وجه نقد توسط رانندگان شرکت واحد در صورت خرابی دستگاههای کارت خوان ما ممنوع می باشد.

با این وجود ما به این نیز اکتفا نکرده و بازرسی های ویژه ای از خطوط داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله با راننده برخورد و پرونده شخص به کمیته انضباطی ارسال می گردد.

علیزاده گفت: ناگفته نماند که بحث تخلفاتی مثل دریافت وجه نقد توسط راننده تخلفات جدیدی نیست ولی در دوره فعلی مدیریت شهری و شرکت واحد نظارت بالا سبب شده شده تا این موضوع به حداقل برسد.

علاوه بر اینها هم سامانه 137 پلاس و هم سامانه همیار اتوبوس امکان گزارش تخلف رانندگان را فراهم کرده است و ما در این زمینه با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.

معطلی 45 دقیقه ای مسافر در خط ونک- تجریش؟ مدیر عامل شرکت واحد در ادامه گفت: درباره بحث معطلی شهروندان در مسیر ونک به تجریش هم باید گفت که در ساعات پیک مسافر سرفاصله اعزام اتوبوسهای خط 152(پایانه معین-پارک وی) 2 دقیقه و پس از آن به 3و4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان استخدام راننده اتوبوس بدون پایه یک چیست؟

جریان استخدام راننده اتوبوس بدون پایه یک چیست؟