مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-17سياسي

وداع با پیکر 5 شهید گمنام در تبریز


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و هم راستا با سراسر کشور، پیکر مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان بر دوش مردم قهرمان پرور تبریز تشییع و تدفین شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و هم راستا با سراسر کشور، پیکر مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان بر دوش مردم قهرمان پرور تبریز تشییع و تدفین شد.

این شهدای گمنام عزیز در عملیات والفجر هشت در منطقه بوارین سال 1362، والفجر چهار منطقه پنجوین سال 1362، عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار سال 1365، تک دشمن در منطقه زبیدات سال 1367 و عملیات خیبر در جزیره مجنون سال 1362 به شهادت رسیده و چند روزی است که میهمان تبریزی ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر مطهر هر کدام از این شهدای گرانقدر امروز یکشنبه، 26 آذرماه پس از تشییع آخر به دست مردم از میدان شهدای تبریز و قرائت نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در شهرهای مختلف استان تدفین می شود.

شایان ذکر است؛ بنا به گفته ی امیر دریادار دوم رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام، تعداد شهدای گمنام در استان به 216 می رسد و هم چنین یادمان های آذربای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با پیکر 5 شهید گمنام در تبریز

وداع با پیکر 5 شهید گمنام در تبریز