مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-04بين الملل

شیوع بیماری گوارشی در میان نظامیان صهیونیست در غزه


یک روزنامه صهیونیستی از شیوع بیماری گوارشی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد و آن را «نگران کننده» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه صهیونیستی از شیوع یک نوع بیماری گوارشی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد و نوشت که حدود 18 نظامی تحت درمان قرار گرفتند.

  روزنامه صهیونیستی وای نت نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی طی چند هفته اخیر با افزایش غیر عادی ابتلا به بیماری گوارشی و مسمومیت غذایی در میان نظامیان خود که در جنگ علیه غزه مشارکت دارند، مواجه شده است.

  این روزنامه به نقل از پزشکان اسراییلی که معالجه این بیماران را بر عهده داشتند، مدعی شد که علت این بیماری مصرف غذای فاسد و عدم رعایت بهداشت است.

  بر اساس گزارش شبکه روسیا الیوم ، 18 نظامی صهیونیست که در جنگ علیه غزه مشارکت دارند به این بیماری مبتلا شده و پس از وخامت حالشان برای درمان به پایگاه های آموزشی خود منتقل شده اند.

  در همین ارتباط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اولین بار است که 18 نظامی به بیماری گوارشی مبتلا می شوند و آن ها برای درمان بیماری از نوار غزه خارج شدند .

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بیماری گوارشی در میان نظامیان صهیونیست در غزه

شیوع بیماری گوارشی در میان نظامیان صهیونیست در غزه