مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-20سياسي

حذف 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز


رییس اداره دامپزشکی نطنز از حذف بیش از 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز خبر داد و گفت:این گوشت ها با نظارت مسئول فنی-بهداشتی مستقر در کشتارگاه، - سیامک رضوان، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در روزهای گذشته در بازدید مشترکی با همراهی دادستان شهرستان، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار شهر نطنز، روسای شورای اسلامی شهر نطنز و بادرود، رییس اداره حفاظت محیط زیست و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از کشتارگاه دام شهرستان نطنز صورت گرفت.

وی افزود: اولین نکته این بازدید این بود که دادستان شهرستان نطنز از وضعیت کشتارگاه دام اعلام نارضایتی کرد و مصوب شد که تا یک ماه دیگر اقدامات لازم در خصوص ارتقاء سطح شرایط بهداشتی کشتارگاه انجام شود.

رضوان گفت: با توجه به ساختار قدیمی کشتارگاه دام شهرستان نطنز ونبود تجهیزات و امکانات بهداشتی به روز در این کشتارگاه، بهسازی ساختار کشتارگاه و تأسیسات موجود مورد مطالبه این شبکه است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: هرچند متولیان امر در سال های اخیر اقداماتی برای اصلاح و بهبود وضعیت کشتارگاه دام انجام داده اند، لیکن این کشتارگاه برای رسیدن به شرایط ایده آل نسبی، همت جهادی مسؤولین شهرستانی را طلب می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز

حذف 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز