مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-17فرهنگي

فیلم هایی که بهتر است نبینید


دو منتقد معروف هالییود ریپورتر، هر کدام فهرستی از فیلم هایی را که به گمان آن ها بدترین فیلم های سال 2023 هستند معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اُون گیلبرمن منتقد هالییود ریپورتر در فهرست خود از 5 فیلم بد سال 2023، فیلم روح زده (Ghosted) با بازی آنا دی آرماس و کریس اوانز را در رتبه نخست قرار داده است.

این کمدی رمانتیک که از وبسایت راتن تومیتوز نمره پایین 26 درصد از 116 منتقد را دریافت کرده، داستان پسری را روایت می کند که پس از یک روز به طور کامل ارتباطـش با یک دختر قطع می شود ولی از جایی که عاشق او شده بود به دنبالش می رود و طی حوادث عجیب و غریب دختر او را پیدا می کند و متوجه می شود که او یک شخصیت مهم است.

در رتبه دوم بدترین فیلم های سال 2023 به انتخاب این منتقد فیلم معروف استروید سیتی یا شهر سیارکی ساخته وس اندرسون قرار دارد که امسال در نخستین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن رونمایی شد.

در این فیلم که بر اساس داستانی از اندرسون و رومن کوپولا ساخته شده گروهی از بازیگران سرشناس شامل جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، جفری رایت، تیلدا سوینتن، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، لیو شرایبر، هوپ دیویس، استیو پارک، روپرت فرند، مایا هاک، استیو کرل، مت دیلون، هانگ چائو، ویلم دفو، مارگو رابی، تونی ریوولوری، جیک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هایی که بهتر است نبینید

فیلم هایی که بهتر است نبینید