مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-25اقتصادي

کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد/ تمرکز کارخانه ها بر تولید تایر های پرمصرف


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا عباس آبادی دانشور با اشاره به این که کارخانه ها تولید خود را بر تایر های پرمصرف معطوف کرده اند، - عضو اتحادیه لاستیک و روغن تهران با اشاره به این که کارخانه ها تولید خود را بر تایر های پرمصرف معطوف کرده اند، گفت: شاهد روند کاهشی قیمت ها هستیم و قیمت ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا عباس آبادی دانشور با اشاره به این که کارخانه ها تولید خود را بر تایر های پرمصرف معطوف کرده اند، گفت: روند کاهشی قیمت ها پیشِ رو خواهد بود و کارخانه ها اهتمام خود را بر سایز های مورد تقاضای مردم خاصه خودرو هایی با رینگ 13 معطوف کرده اند.

وی افزود: در این صورت قطعاً التهاب بازار کاهش می یابد و لاستیک مورد نیاز مردم توسط اعضای صنف لاستیک با قیمت مصوب توزیع می شود و به دست مصرف کننده نهایی می رسد و همین باعث شده است که شاهد روند کاهشی قیمت ها باشیم و در بازه لاستیک های رینگ قیمت ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.

عباس آبادی دانشور ادامه داد: قیمت ها برای رینگ 14 نیز به همین شکل است و تقریباً بازار مصرف کننده به بازار نرخ مصوب نزدیک شده است و فقط رینگ 13 مانده که کارخانه ها تولیدات خود را برای این رینگ نیز افزایش داده اند و عرضه بیشتر جوابگوی تقاضای مردم هست و جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد/ تمرکز کارخانه ها بر تولید تایر های پرمصرف

کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد/ تمرکز کارخانه ها بر تولید تایر های پرمصرف