مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-05سياسي

محمدرضا بذری امشب در جمکران توسل می خواند


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همچون هفته های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته 14، 16 و 17 آذرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته امشب 14 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین آقامیری و قرائت دعای محمدرضا بذری مداح اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه 16 آذرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و قرائت دعای علی صادقی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

صبح روز جمعه 17 آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت 16 و قرائت زیارت آل یس توسط عباس محمدی پور بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان بخش برنامه های جمکران است.

تمام این برنامه ها از سایت مسجد مقدس جمکران https://jamkaran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا بذری امشب در جمکران توسل می خواند

محمدرضا بذری امشب در جمکران توسل می خواند