مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-09سياسي

کاهش 780 کیلومتری مسیر تردد مردم با افتتاح پروژه های اصلاح تقاطع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با هشتاد و پنجمین پویش امید و افتخار در آیین بهره برداری از زیرگذر کوهک و راست گرد گل ها در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز دو پروژه به بهره برداری می رسد، - شهردار تهران از کاهش 780 کیلومتری مسیر تردد شهروندان با افتتاح پروژه های اصلاح تقاطع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با هشتاد و پنجمین پویش امید و افتخار در آیین بهره برداری از زیرگذر کوهک و راست گرد گل ها در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امروز دو پروژه به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: این ایام روزهایی بسیار تلخ و اما پرافتخار است؛ تلخ از لحاظ جنایات رژیم صهیونیستی و افتخار از باب عظمت و ایستادگی ملت فلسطین.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت مردم فلسطین سبب بیداری دنیا و شکست سیطره تبلیغاتی غرب شد، گفت: ندای مظلومیت مردم فلسطین در سراسر جهان به ویژه در جغرافیایی که پشتوانه آنهاست، شنیده شده است و امیدواریم سریع تر شاهد پیروزی مردم فلسطین و مقاومت باشیم.

ارزش بالغ بر 145 میلیارد تومانی پروژه زیرگذر کوهک و راست گرد گل ها زاکانی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در اقصی نقاط کشور راه گشاست، خاطرنشان کرد: امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 780 کیلومتری مسیر تردد مردم با افتتاح پروژه های اصلاح تقاطع

کاهش 780 کیلومتری مسیر تردد مردم با افتتاح پروژه های اصلاح تقاطع