مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-05سياسي

این چالش، بیماران اٌتیسم را آزار می دهد!


عضو شورای علمی انجمن اتیسم ایران گفت: یکی از دغدغه های خانواده های اتسیم کاهش هزینه های پرداختی برای توانبخشی است،مقرر شد تا زیرساخت های سامانه ها به یکدیگر متصل تا بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز از مزایا صندوق بیماران خاص و صعب العلاج استفاده کنند.

- مهدی علیزاده، عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو شورای علمی انجمن اتیسم ایران در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، با سرسام خواندن هزینه ها توانبخشی برای خانواده های دارای طیف اتیسم، گفت: هزینه های جلسات درمانی توان بخشی ازجمله چالش های بزرگ خانواده های اتیسم به شمار می رود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه با معاون اول رییس جمهور و پیگیری های دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی وی، تمامی سازمان های مرتبط با اتیسم همراهی و مشارکت خود را اعلام کرده اند از آن جمله سازمان های همراه می توان به سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت اشاره کرد.

علیزاده با تأکید بر اینکه کاهش هزینه های پرداختی برای توان بخشی به یکی از نگرانی های خانواده های دارای فرزند اتیسم تبدیل شده است، گفت: یکی از دغدغه های خانواده های اتیسم که همچنان پابرجا مانده است، کاهش هزینه های پرداختی برای توانبخشی است که با توجه به وجود سه بیمه پایه و مصوبات شورای عالی بیمه، همچنان نگرانی های وجود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این چالش، بیماران اٌتیسم را آزار می دهد!

این چالش، بیماران اٌتیسم را آزار می دهد!