مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-05سياسي

انتشار مقالات علمی و ارتقاء همکاری های بین المللی در زمینه پژوهش ضرورت دارد


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: روند توسعه و پیشرفت تحقیقات، انتشار مقالات علمی، ارتقاء همکاری های بین المللی در زمینه پژوهش و ترویج این فرهنگ در دانشکده منابع طبیعی بر اهمیت بزرگداشت هفته پژوهش می افزاید.

- ایسنا/لرستان رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان گفت: روند توسعه و پیشرفت تحقیقات، انتشار مقالات علمی، ارتقاء همکاری های بین المللی در زمینه پژوهش و ترویج این فرهنگ در دانشکده منابع طبیعی بر اهمیت بزرگداشت هفته پژوهش می افزاید.

علی حقی زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بزرگداشت هفته پژوهش در دانشکده منابع طبیعی اهمیت زیادی دارد، اضافه کرد: این هفته می تواند فرصتی مناسب برای تشویق دانشجویان، اساتید و پژوهشگران به انجام تحقیقات بیشتر و ارتقای سطح علمی در حوزه منابع طبیعی باشد.

وی گفت: زمینه منابع طبیعی شامل مواردی از جمله محیط زیست، آبخیزداری، شیلات و جنگلداری است که اهمیت بسزایی در حفظ ثروت های طبیعی، مدیریت پایدار منابع و حفظ تنوع زیستی دارد.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان بیان کرد: در این هفته، می توان به ارائه نتایج تحقیقات جدید، برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های مرتبط با مباحث پژوهشی در حوزه منابع طبیعی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مقالات علمی و ارتقاء همکاری های بین المللی در زمینه پژوهش ضرورت دارد

انتشار مقالات علمی و ارتقاء همکاری های بین المللی در زمینه پژوهش ضرورت دارد