مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-26دانش

برپایی نمایشگاه توانمندی های علمی در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره)


سرپرست دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) گفت: نمایشگاه توانمندی های علمی و فناوری دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد.

- محمدرضا مظاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: چهار نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش با همکاری شهرداری و شرکت های تولیدی و صنعتی برپا شده است.

وی اظهار داشت: اولین نمایشگاه برپا شده در ورودی دانشگاه با همکاری شهرداری، شرکت های تولیدی و صنعتی و شرکتهای فناور و دانش بنیان می باشد که دستاوردهای علمی و فناوری خود را به نمایش گذاشته اند.

رییس دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه در دانشکده فنی و مهندسی گفت: این نمایشگاه دستاوردهای اساتید و دانشجویان را به نمایش گذاشته است.

مظاهری افزود: سومین نمایشگاه در دانشکده علوم پایه به معرفی و نمایش دستاوردهای دانشجویان و اساتید علوم پایه در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) پرداخته است.

وی اظهار داشت: همچنین چهارمین نمایشگاه توانمندی های علمی و فناوری دانشجویان و اساتید دانشکده علوم انسانی را معرفی می کند.

سرپرست دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) گفت: در هفته پژوهش از 5 تا 8 آذر نمایشگاه ها برپا و در حاشیه برگزاری آن اساتید و دانشجویان اطلاعات علمی و فناوری خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه توانمندی های علمی در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره)

برپایی نمایشگاه توانمندی های علمی در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره)