مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-05اقتصادي

اعتبارات سال آینده برای ایمنی راه ها و کاهش تلفات اعلام شد


بر اساس لایحه بودجه 1403، دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی منابع مختلف و اختیاراتی را در حوزه ایمنی راه ها، قائل شده است تا منجر به کاهش تلفات و مصدومیت های ناشی از حوادث رانندگی شود.

- بر اساس لایحه بودجه 1403، دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی منابع مختلف و اختیاراتی را در حوزه ایمنی راه ها، قائل شده است تا منجر به کاهش تلفات و مصدومیت های ناشی از حوادث رانندگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نیمه نخست سال جاری 10 هزار و 720 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات9904 نفر بود، 8.

2 درصد افزایش یافته است.

از کل تلفات ناشی از تصادفات، 8406 نفر مرد و 2314 نفر زن بودند و 7338 نفر در تصادفات برون شهری، 2588 نفر در حوادث رانندگی درون شهری و 654 نفر نیز در مسیرهای روستایی جان خود را از دست داده اند.

این گزارش رسمی پزشکی قانونی در آبان ماه است.

اما باید در نظر داشت که سه عامل انسان، خودرو و راه در بروز تصادفات اثر گذار هستند و با وجود اینکه عامل انسانی بیشترین سهم را در بروز حوادث رانندگی دارد، دو بخش دیگر به نوبه خود برای کاهش حوادث و تلفات رانندگی تلاش می کنند که البته مستلزم هزینه و بودجه لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سال آینده برای ایمنی راه ها و کاهش تلفات اعلام شد

اعتبارات سال آینده برای ایمنی راه ها و کاهش تلفات اعلام شد