مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-13سياسي

اجرای 21 برنامه فرهنگی-مذهبی ایام فاطمیه در البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری 21 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری 21 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روز چهارشنبه 22 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های ایام فاطمیه تشییع پیکر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: پیکر این شهدا وارد البرز شده و مراسم استقبال از آنها در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد.

وی افزود: مراسم تشییع همزمان شش شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 9 صبح از کانون شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز و عزاداران به سمت مصلای کرج این پیکرهای پاک را همراهی خواهند کرد.

ولایی برحق ادامه داد: همزمان با برگزاری این مراسم، آیین عزاداری یوم الزهرا(س) در مصلای کرج و 12 نقطه استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: شعار امسال این مراسم با توجه به حملات و کشتارهای بی رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه با عنوان مادر من مظلومه است و یاور مظلومان تعیین شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 21 برنامه فرهنگی-مذهبی ایام فاطمیه در البرز

اجرای 21 برنامه فرهنگی-مذهبی ایام فاطمیه در البرز