مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:212023-12-05اجتماعي

کارآفرینی که «تقاب» خوسف را به روستایی بدون بیکار مبدل کرد+ تصویر


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ آن چه در کوله این جهادگر کارآفرین بیش از همه سنگینی می کند تلاش، تلاش، تلاش و تلاش است آن هم تلاش برای رسیدن به خودکفایی و خودباوری، خود اتکایی در روستای تقاب معصوم آباد شهرستان خوسف.

همه همت و تلاشش را براین گذاشت تا در این سال هایی که قهر طبیعت رمقی برای کارهای کشاورزی و دامداری در روستاها باقی نگذاشته است روستاییان کوله مهاجرت نبندند راهی دیار غربت  و حاشیه شهرها نشوند بلکه در روستای تقاب خوسف بمانند و آوازه روستای بدون بیکار خوسف و خراسان جنوبی را از آن خود کنند.

هر خانه یک کارگاه اشتغال زایی  روستای تقاب خوسف به معنای واقعی روستاست چرا که با خرد خرد سرمایه های اهالی برای همه شغلی دست و پا شده اکنون هر خانه این روستا یک کارگاه اشتغال زایی ست.

این روستای شهرستان خوسف به جایی که مهاجر فرست باشد اکنون مهاجر پذیرست چرا که با صندوق قرض الحسنه مردم دار و یا همان مردم یار روستا که به همت جهادگر آن فاطمه زهرا علیدوستی راه اندازی شد اکنون سرمایه آن با خرد خرد سرمایه مردم که در ابتدا 10 هزار تومان و اکنون به 50 هزار تومان رسیده بیش از 4 میلیارد تومان است که یک میلیارد آن سرمایه مردم و 3 میلیارد هم تسهیلات و کمک های دولتی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که «تقاب» خوسف را به روستایی بدون بیکار مبدل کرد+ تصویر

کارآفرینی که «تقاب» خوسف را به روستایی بدون بیکار مبدل کرد+ تصویر