مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-12سياسي

اعلام جزییات مراسمات تدفین 8 شهید گمنام در استان قزوین


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح جزییات مراسمات تشییع و تدفین پیکر مطهر 8 شهید گمنام در استان قزوین پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم در نشست خبری با موضوع اعلام جزییات مراسمات تشییع و تدفین پیکر مطهر 8 شهید گمنام در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی از این شهدای گلگون کفن افتخار بزرگی است که نصیب مردم شهیدپرور و متدین قزوین شده و طی روزهای اخیر مشاهده کردیم چگونه شمیم خوش این مسافران بهشتی استان را معطر کرد.

وی افزود: آیین تشییع و تدفین 280 گمنام به صورت سراسری و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود و در جریان آن 110 شهید در تهران و 170 شهید در مراکز استان ها تدفین خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در خصوص برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام در قزوین عنوان کرد: در شهر قزوین از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 26 آذر مردم از میدان آزادی به سمت فلکه سرداران حرکت کرده و مراسم تدفین یکی از شهدا در محوطه استانداری برگزار می شود.

امیری مقدم اذعان کرد: بالغ بر 50 نقطه آمادگی خود را جهت تدفین شهدا اعلام کردند و با کارشناسی های صورت گرفته، 22 نقطه حائز شرایط بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسمات تدفین 8 شهید گمنام در استان قزوین

اعلام جزییات مراسمات تدفین 8 شهید گمنام در استان قزوین