مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-27سياسي

تعقیب کیفری مسؤولان با ترک فعل یا سهل انگار


مسوولانی که با ترک فعل یا سهل انگاری در ایفای مسوولیت، موجب بروز خسارت به مردم و بیت المال شدند، مورد تعقیب کیفری قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران بعدازظهر امروز در بازدیدی که از مناطق سیل زده شهرستان عباس آباد و بخش کلارآباد داشت با ناراحتی و تاسف از وقوع سیل و بروز خسارت به اموال و منازل مردم و نیز تاسیسات عمومی و بیت المال بدلیل عدم رعایت مقررات و انجام صحیح تکالیف قانونی توسط برخی مدیران در آبخیزداری، آبخوان داری، جلوگیری از تعرض و ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها و عدم نظارت بر اجرای برخی پروژه های عمرانی عمومی، اعلام کرد دستگاه قضایی بدون تعارف و مماشات قصور، کوتاهی و ترک فعل مدیران مربوطه را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار خواهد داد و در صورت احراز وقوع جرم،  فورا از منصب خود عزل و محاکمه خواهند شد.

وی افزود: به هیچ وجه پذیرفته نیست که  در یک نقطه چند بار پل احداث شود و با وقوع سیل این پل تخریب شود و به مردم و بیت المال خسارت وارد شود.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان هشدار داد: تمامی مدیران اعم از شهرستانی و استانی باید در انجام تکالیف قانونی و اجرای صحیح و کامل قانون، حقوق مردم و بیت المال را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب کیفری مسؤولان با ترک فعل یا سهل انگار

تعقیب کیفری مسؤولان با ترک فعل یا سهل انگار