مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-25ورزشي

بررسی آمار رویارویی استقلال و ذوب آهن در ادوار مختلف


دیداری نفس گیر و حساس که با توجه به فاصله 4 امتیازی و جایگاه دو تیم در جدول نتیجه آن می تواند معادلات قهرمانی نیم فصل را تا حدودی مشخص کند و به همین دلیل علاوه بر تیم های برگزار کننده برای سایر مدعیان به ویژه سپاهان و پرسپولیس نیز حائز اهمیت است.

- ذوب آهن و استقلال در حالی برای چهل و پنجمین بار در طول ادوار مختلف لیگ به مصاف هم می روند که 6 سال از آخرین پیروزی گاندوهای اصفهانی مقابل آبی پوشان پایتخت می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، نیم فصل نخست لیگ بیست و سوم به هفته های پایانی خودش نزدیک شده و ذوب آهن در مهم ترین بازی هفته یازدهم میزبان تیم استقلال تهران است؛ دیداری نفس گیر و حساس که با توجه به فاصله 4 امتیازی و جایگاه دو تیم در جدول نتیجه آن می تواند معادلات قهرمانی نیم فصل را تا حدودی مشخص کند و به همین دلیل علاوه بر تیم های برگزار کننده برای سایر مدعیان به ویژه سپاهان و پرسپولیس نیز حائز اهمیت است.

بازی ذوب آهن و استقلال را تا حدودی می توان فینال نیم فصل نخست نامید؛ آبی پوشان پایتخت که در غیاب دو مدعی آسیایی دیگر، سپاهان و پرسپولیس، جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرده، می داند که باید در نیم فصل نخست حداکثر امتیازات را جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آمار رویارویی استقلال و ذوب آهن در ادوار مختلف

بررسی آمار رویارویی استقلال و ذوب آهن در ادوار مختلف