مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-16سياسي

آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد


آیین استقبال، تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی جمعه شب در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

- ایسنا/گیلان آیین استقبال، تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی جمعه شب در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

آیین استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که 24 ساله بوده و در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نقاط مختلف این شهرستان از جمله در بین مرزبانان هنگ مرزی آستارا، پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا، سپاه ناحیه آستارا، طلاب حوزه علمیه، مادران حاضر در مسجد فاطمه زهرا(س)، هیئت رزمندگان اسلام و هیئت فاطمیون، مسجد امام رضا(ع) غربا آستارا و همچنین شهر لوندویل و در فضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت و با احترام نظامی روی دستان مردم شهیدپرور و قدرشناس آستارا تشییع شد.

فرماندار آستارا در جریان برگزاری این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شهدا با توکل، اخلاص و مجاهدت همراه با خودگذشتگی دفاع مقدس را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند و عزت و اقتدار را برای کشور و میهن عزیزمان به ارمغان آوردند اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد

آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد