مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-11سياسي

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت است


هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دیلم گفت: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

محمد اسدی در آیین استقبال از شهید خوشنام در دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و خوش آمد به شهید خوشنامی که مهمان شهرستان دارالمومنین دیلم است گفت: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و مهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی که این امر بسیار باعظمت است.

اسدی با اشاره به اینکه شهدا با افتخار جان خود را تقدیم کردند و در مقابل بهشت برین و رضایت الهی را کسب کردند افزود: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

وی بیان داشت: اکثر شهدایی که از جان، مال و خانواده خود گذشتند و عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند، مثل شما دانش آموزان جوانی بودند ولی با بصیرت به مسائل نگاه می کردند و دشمن را به خوبی می شناختند.

اسدی با اشاره به اینکه امروز دشمن میدان نبرد را از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل کرده است و فضای مجازی را محل توطئه های خود قرار داده است خاطرنشان کرد: انتظاری که ما از شما دانش آموزان داریم این است که در همه مسائل با بصیرت باشید و در کنار تحصیل مواظب توطئه های دشمنان باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، آیین استقبال و تشییع پیکر این شهید خوشنام در شهرستان دیلم ابتدا با حضور در حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت است

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف ملت است