مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-01سياسي

کیش از دومین کنگره ملی شهدای غواص میزبانی می کند


نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با اشاره به میزبانی جزیره کیش در دی ماه از این کنگره ملی گفت: اولین دوره این کنگره ملی به گونه ای باشکوه در کیش برگزار شد که خانواده های شهدای غواص برای حضور در دومین دوره آن لحظه شماری می کنند.

- ایسنا/هرمزگان نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با اشاره به میزبانی جزیره کیش در دی ماه از این کنگره ملی گفت: اولین دوره این کنگره ملی به گونه ای باشکوه در کیش برگزار شد که خانواده های شهدای غواص برای حضور در دومین دوره آن لحظه شماری می کنند.

محسن نظرپور، امروز (دهم آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر ضرورت نگاه تخصصی به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) در جزیره کیش، اظهار کرد: زندگی نامه و آرمان شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باید به نسل جدید بازگو شود که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

وی ادامه داد: عوامل برگزاری کنگره ملی شهدای غواص نشان دادند که با کمترین هزینه و امکانات نیز می توان با عشق به شهدا، کارها را به بهترین شکل پیش برد؛ معتقدم که این برنامه شاخص فرهنگی باید به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد.

نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با بیان اینکه باید تمامی تلاش خود را برای الگوسازی از شهدا به کار گرفت، افزود: اجرای برنامه ها و جشنواره های مختلف برای دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش از دومین کنگره ملی شهدای غواص میزبانی می کند

کیش از دومین کنگره ملی شهدای غواص میزبانی می کند