مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-28سياسي

ادامه جستجو برای یافتن دو مفقود ابهری در منطقه«خراسانلو»


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن دو مفقودی منطقه خراسانلو در شهرستان ابهر از روز گذشته (دوشنبه) آغاز و همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه عملیات جستجو برای یافتن مفقودان ابهری اظهار کرد: بنا به اعلام و درخواست دادستانی شهرستان ابهر در مورد مفقود شدن دو مرد 25 و 40 ساله در منطقه خراسانلو شهرستان ابهر عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر آغاز شده است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: این عملیات توسط 21 نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب هفت تیم جست و جو در منطقه بیان شده از روز گذشته آغاز شد.

  وی گفت: این تعداد نیروها در عملیات شبانه به 60 نفر افزایش یافت که 50 نفر از نیروهای هلال احمر و 10 نفر نیز با مشارکت داوطلبان کوهنورد آشنا به منطقه بودند.

  هاشمی خاطرنشان کرد: جست و جوی شبانه با افزایش نیروها از خراسانلو تا منطقه معدن مهستان و از این محل تا روستای مهستان به طور کامل انجام شد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تا شامگاه گذشته افراد مفقودی در این مناطق بیان شده پیدا نشد و عملیات جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جستجو برای یافتن دو مفقود ابهری در منطقه«خراسانلو»

ادامه جستجو برای یافتن دو مفقود ابهری در منطقه«خراسانلو»