مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:402023-11-21فرهنگي

تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «تاریک خانه های یک شهر؛ تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان» نوشته حامد قصری، با حضور محمدرضا طهماسب پور، پژوهشگر تاریخ عکاسی و همچنین جمع بسیاری از اساتید پیشکسوت اصفهان در عرصه عکاسی، - ایسنا/اصفهان آیین رونمایی از کتاب تاریک خانه های یک شهر؛ تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان نوشته حامد قصری، با حضور محمدرضا طهماسب پور، پژوهشگر تاریخ عکاسی و همچنین جمع بسیاری از اساتید پیشکسوت اصفهان در عرصه عکاسی، برگزار شد.

در ابتدای این آیین که سه شنبه (30 آذرماه) در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، علی عطریان، رییس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به شهروندان، علاقه مندان به هنر و اساتید و پیشکسوتان عکاسی اصفهان خیر مقدم گفت.

سپس استاد اکبر امامی، از پیشکسوتان عکاسی اصفهان و صاحب عکاسخانه هاله در چهارباغ عباسی با بیان اینکه خاندان وی حدود 130 سال در عکاسی سابقه دارند، گفت: آقای قصری برای کتاب تاریک خانه های یک شهر؛ تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان زحمات زیادی کشید و ساعت ها به اتحادیه می آمد و حتی نشانی منازل اساتیدی را جست وجو می کرد که به رحمت خدا رفته بودند.

این اساتید در عکاسی اصفهان حق بزرگی دارند، ازجمله استاد مرحوم امان الله طریقی که اولین آموزشگاه عکاسی ازسوی اداره فرهنگ و هنرِ آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان رونمایی شد

تاریخ شفاهی عکاسی اصفهان رونمایی شد