مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-03سياسي

تسخیر شورایی! از ساختمان نخستین بلدیه تا ساختمان 2 کمال


بحث تخلیه عمارت ساعت و انتقال شورای شهر تبریز به محل جدید در حالی دوباره داغ شده که مالک ساختمان مورد نظر شهرداری منطقه پنجی( در 2 کمال) است که خود در مکانی اجاره ای فعالیت می کند.

- خبرگزاری فارس – تبریز – حسن عبدالهی: چیزی به نیمه شب نمانده و در تاریکی مسیر دو کمال تبریز زرق و برق و چراغ های روشن پر تعداد یک ساختمان حسابی نظر هر رهگذری را در این ساعت از شب به خود جلب می کند، ساختمانی که ظاهرا قرار است در اختیار شورانشینان تبریز قرار گیرد و گویا از همین ابتدا در حال رقم زدن حاشیه هایی پررنگ از متن است.

اگر از عدم رعایت ساعات مصرف در این ساختمان که واگذاری آن به شورای شهر نه به دار است و نه به بار، چشم پوشی کنیم (بماند که روشن ماندن چراغ های یک ساختمان پنج طبقه خالی آن هم در نیمه شب هیچ تو جیهی ندارد و درست بر خلاف توصیه های همیشگی مسئولان به مردم بر لزوم صرفه جویی در مصرف امکانات عمومی است)، نمی توان از موضوع مالکیت این ساختمان و چگونگی تصاحب آن توسط شورا به سادگی گذشت.

  ساختمان پنج طبقه واقع در مسیر دو کمال تبریز و پشت مجتمع لاله پارک تبریز که 1200 متر مربع زیربنا دارد و قرار است محل برگزاری جلسات شورای شهر و دفتر کاری 13 عضو آن باشد، در حقیقت متعلق به شهرداری منطقه پنج تبریز است و قرار بود به عنوان ساختمان اداری این منطقه مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر شورایی! از ساختمان نخستین بلدیه تا ساختمان 2 کمال

تسخیر شورایی! از ساختمان نخستین بلدیه تا ساختمان 2 کمال