مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-06حوادث

دستگیری عاملان کلاهبرداری میلیاردی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری با ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سرهنگ محمد حسن اکبری، فرمانده انتظامی خوسف امروز به رسانه ها اعلام کرد: در پی ثبت شکایت تعدادی از کشاورزان این شهرستان  مبنی بر کلاهبرداری افرادی که محصولات کشاورزی را در روستاهای اطراف این شهرستان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی خریداری کرده بودند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

  وی بیان داشت: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد 3 نفر از متهمان این پرونده با جعل عنوان با مراجعه به روستاهای اطراف شهرستان خوسف، بیش از 22 تن عناب خریداری کرده و وجه آن را پرداخت نکرده اند.

  فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات پلیسی، 3 نفر از کلاهبرداران را در این زمینه شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آنها را دستگیر کردند و همچنین توانستند 13 تن از عناب های کلاهبرداری شده را کشف و به مالباخته عودت دهند.

   سرهنگ اکبری عنوان داشت: در بازجویی های تخصصی از متهمان دستگیر شده مشخص شد توسط آنها بیش از 14 تن عسل و 10 تن گردو و مغز گردو در خراسان رضوی با شیوه فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان کلاهبرداری میلیاردی در خراسان جنوبی

دستگیری عاملان کلاهبرداری میلیاردی در خراسان جنوبی