مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-04حوادث

عاملان قتل در پارک دباغیان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز خبر بیان داشت: در پی اعلام درگیری دسته جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در یکی از پارک های شهرستان بندرعباس، - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 8 نفر از عاملان درگیری منجر به قتل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز خبر بیان داشت: در پی اعلام درگیری دسته جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در یکی از پارک های شهرستان بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کارقرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه پارک شهید دباغیان اعزام که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد تعدادی تبعه خارجی با چند نوجوان ایرانی درگیر شده و در این درگیری نوجوان ایرانی در اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربین از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل و به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

 این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش ماموران دو مظنون تبعه خارجی که سابقه پرسه زنی مداوم و مصرف مواد مخدر در پارک را داشتند دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند که با بهره گیری از شیوه های پلیسی 6 نفردیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل در پارک دباغیان دستگیر شدند

عاملان قتل در پارک دباغیان دستگیر شدند