مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-30سياسي

امروز به برکت سپاه 450 روستا و قشلاق آبرسانی خواهد شد


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل گفت: خواسته ما از مجلس شورای اسلامی این است که مهم ترین اولویت های کشور را شناخته و تشخیص دهند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل گفت: خواسته ما از مجلس شورای اسلامی این است که مهم ترین اولویت های کشور را شناخته و تشخیص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدحسن عاملی 9 آذر در دومین همایش ملی تکریم از شبانان و گله داران عشایر استان اردبیل که با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهر جعفرآباد برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین و اولویت مساله در کشور در حال حاضر آموزش و پرورش و در کنار آن بها دادن به تولید و تولید کننده می باشد.

وی بیان کرد: سپاه در موقعیت های مختلف سه بار پرسنل خود را فدا کرده است در مواقع سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه و در تکریم بزرگان و تحولات علمی و همچنین در بالابردن قدرت دفاعی کشور و حضور در عرصه های مختلف سازندگی سپاه حضور داشته است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: سپاه با ورود به صنعت نفت در عسلویه کشور را از نیازمندی به اتباع خارجی بی نیاز کرد و با فرآوری محصولات پتروشیمی کشور را در حوزه مصرف بنزین با تولید داخلی به خودکفایی رساند.

وی ادامه داد: امروز به برکت حضور سپاه در عرصه های مختلف سازندگی غرور ملی اجرا شده است و عزت و غرور ملت ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به برکت سپاه 450 روستا و قشلاق آبرسانی خواهد شد

امروز به برکت سپاه 450 روستا و قشلاق آبرسانی خواهد شد