مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:162023-11-26اقتصادي

فروش 1000 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت 6 ماه از صدور دستور ساماندهی وضع پارکینگ های وسایل نقلیه، بیش از پنج میلیارد تومان عواید مالی ناشی از حراج عمومی وسایل نقلیه توقیفی کسب شد.

وی اضافه کرد: اردیبهشت ماه سال جاری بود که رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی وضع پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی را طی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص صادر کرد و دستگاه قضایی استان سمنان بازدیدهای میدانی و پیگیری های نتیجه بخش را در دستور کار قرار داد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در نهایت تا پایان آبان ماه سال جاری و پس از برگزاری چهار مرحله حراج عمومی، میزان پنج میلیارد و 435 میلیون تومان عواید مالی به خزانه دولت واریز شد.

عبداللهی افزود: طی این حراج های عمومی تعداد یک هزار و 669 وسیله نقلیه توقیفی به فروش رسیده است و همچنان فرآیند ساماندهی وسایل نقلیه در پارکینگ ها با قوت و جدیت در حال انجام و پیگیری است.

وی گفت: به مسؤولان مربوطه تأکید شده است تا قبل از ارسال لیست وسایل نقلیه توقیفی به دادگاه اصل 49 قانون، استعلام دقیق موتورسیکلت ها و خودروها مبنی بر نبود موانع قانونی را بررسی کنند تا در مسیر صیانت از بیت المال، تضییع حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 1000 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در سمنان

فروش 1000 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در سمنان