مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-23حوادث

کشف لوازم آرایشی میلیاردی و کود شیمیایی قاچاق در بجنورد


 فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 946 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 727 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی  فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 946 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 727 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

  سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک زوج بجنوردی اقدام به نگهداری و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز می کنند، بلافاصله کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه وجود اینگونه موضوعات سلامت شهروندان را به خطر می اندازد، افزود: بر همین اساس کارآگاهان با انجام تحقیقات لازم و تکمیلی محل دقیق نگهداری کالای مورد نظر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه کارآگاهان بعد از حضور در محل و بازرسی از این مکان تعداد 946 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: ارزش این مقدار لوازم آرایشی سه میلیارد و 727 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه در همین رابطه این زوج بجنوردی با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم آرایشی میلیاردی و کود شیمیایی قاچاق در بجنورد

کشف لوازم آرایشی میلیاردی و کود شیمیایی قاچاق در بجنورد