مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-17سياسي

مسمومیت ده ها نفر در بابل هنگام عزاداری


در جریان برگزاری مراسم عزاداری، استنشاق گاز مونوکسیدکربن در حسینیه روستای برسمنان بابل باعث مرگ یک فرد 75 ساله و مسمومیت 30 نفر دیگر شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، استنشاق گاز مونوکسیدکربن در حسینیه روستای برسمنان بابل باعث مرگ یک فرد 75 ساله و مسمومیت 30 نفر دیگر شد.

عضو شورای اسلامی روستای برسمنان روز یکشنبه بیان داشت: این مرد 75 ساله فوت شده، اولین مسموم گاز گرفتگی شب گذشته در حسینیه روستای برسمنان بود که توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل منتقل شد.

حسن حسین زاده با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی و دهیار برای پیگیری حال مسموم شده ها در بیمارستان های بابل حضور یافتیم، بیان داشت: بامداد امروز این مرد 75 ساله در بیمارستان شهید یحیی نژاد جان باخت و امروز در روستا تشییع خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعدا اعزامی مسمومان روستای برسمنان به بیمارستان های بابل تا بامداد امروز به 30 نفر افزایش یافته بود.

حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر چهار نفر از مسمومان در بیمارستان بستری هستند و حال آنها مساعد است و مابقی از بیمارستان مرخص شدند.

اهال روستای برسمنان بخش لاله آباد بابل که همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه این روستا در حال عزاداری بودند به خاطر جدا شدن لوله بخاری از بدنه آن دچار گاز گرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت ده ها نفر در بابل هنگام عزاداری

مسمومیت ده ها نفر در بابل هنگام عزاداری