مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03سياسي

سومین جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» برگزار می شود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شعر یکی از نمادهای برجسته هنر است که در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ثروت ملی محسوب می شود، گفت: - ایسنا/اصفهان رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شعر یکی از نمادهای برجسته هنر است که در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ثروت ملی محسوب می شود، گفت: فراخوان سومین جشنواره ملی شعر حضرت مادر از امروز در اصفهان شروع شده و تا ولادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، امروز یکشنبه (12 آذرماه) در نشست خبری سومین جشنواره ملی شعر حضرت مادر که در محل دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شعر در کشور و فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نگاه خاصی به شعر داشتند و بیشترین جلسات ایشان با هنرمندان شعرا است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان درباره اینکه بیان و شعر یکی از معجزات الهی است که خداونداز این ابزار برای معجزه خود استفاده کرده است، اضافه کرد: قرآن بزرگ ترین معجزه ای که تا به امروز برای بشر باقی مانده و خداوند برای اثبات رسالت و گزیدن رسول خود، از جایگاه بیان و ادبیات استفاده کرده است.

او ادامه داد: هر شعر و شاعری در عالم یک وظیفه سنگین تری در قبال تعهد وظایف انسانی و اسلامی دارد که به بالا بردن فرهنگ دینی و فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» برگزار می شود

سومین جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» برگزار می شود