مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-18اجتماعي

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص این خبر گفت: در ساعت 17 عصر دیروز یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 750 سی سی که به صورت بسیار خطرناک در محدوده بزرگراه همدانی محدوده پژوهش در حال لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود به محض رؤیت .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همدانی به دلیل رفتار مخاطره آمیز راکب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فیروز کشیر در خصوص این خبر گفت: در ساعت 17 عصر دیروز یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 750 سی سی که به صورت بسیار خطرناک در محدوده بزرگراه همدانی محدوده پژوهش در حال لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود به محض رؤیت همکاران بنده در پلیس نامحسوس در اجرای طرح مهار را متوقف و از ادامه حرکت و تردد آن جلوگیری شد.

سرهنگ کشیر ادامه داد: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ناامنی ها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست های مردمی می داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آن ها در هر جایی از پایتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین