مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-18سياسي

دشمنان انقلاب می خواهند زن غرب الگوی زنان مسلمان باشند


عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند زن غربی را که پایبند به ارزش های اخلاقی نیستند را به عنوان الگوی زنان ما قرار دهند اما زنان ما الگویی ناب دارند که نیازی به زنان غربی نیستند و برای معرفی و شناساندن این الگو .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراحی عضو  هیئت رییسه شورای شهر بندرعباس، امروز اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی از تبار آسمان ها هستند که فداکاری ها و از خودگذشتگی این شیر زن هیچ گاه در تاریخ فراموش نمی شود.

    وی مطرح کرد: این بانو که تربیت یافته رسول اکرم(ص) بودند در دوران سختی که زن را مایه ننگ می دانستند به دنیا آمد و در دامن پیامبر رشد پیدا کرده و جایگاه زن را در جامعه به عنوان یکی از ارزشمندترین فرد هر خانواده نشان دادند.

   حیدری سراحی مطرح کرد: هنگامی که جایگاه امامت به خطر افتاد این فاطمه زهرا(س) بودند که جان خود را سپر امامت کردند تا دستور خدا و پیامبر(ص) اجرا و جایگاه امامت به خطر نیفتد؛ ایشان از خودگذشت ترین زنان به شمار می روند.

وی تصریح کرد: تربیت فرزندان که مهترین رکن در خانواده است این بانو توانستند به نحو احسنت انجام دهند و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را به گونه پرورش دادند که زیر بار هیچ گونه ظلمی نروند و قیام عاشورا برای زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان انقلاب می خواهند زن غرب الگوی زنان مسلمان باشند

دشمنان انقلاب می خواهند زن غرب الگوی زنان مسلمان باشند