مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-18حوادث

کوه های کرمانشاه امسال جان 19 نفر را گرفته است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از افزایش حوادث کوهستان در سال جاری خبر داد و گفت: 106 حادثه کوهستانی از ابتدای سال تاکنون در استان ثبت شده است.

- محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 650 حادثه توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است که بیشترین آن ها در گروه حوادث جاده ای و کوهستانی بوده است.

وی تعداد افراد انتقال داده شده در مدت مذکور توسط اکیپ های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی را 649 نفر اعلام کرد: مرکز فوریت های دارویی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با هدف ارائه خدمات دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی مرغوب با استفاده از مجرب ترین کادر دارویی همه روزه از ساعت 8 تا 14 و 30 دقیقه در محل بلوار شهید بهشتی مقابل بیمارستان آیت الله طالقانی  با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به هم استانی ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از افزایش حوادث کوهستان در سال جاری خبر داد و گفت: از رتبه دهم سال گذشته در بحث حوادث کوهستان، متأسفانه امسال با 106 حادثه به رتبه ششم رسیده ایم که با مرگ 19 نفر در کوهستان، رتبه دوم کشور را به لحاظ فوتی ها دارا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه های کرمانشاه امسال جان 19 نفر را گرفته است

کوه های کرمانشاه امسال جان 19 نفر را گرفته است