مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-18سياسي

همکاری ستاد فناوری های اپتیک و کوانتوم با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان


توافق نامه مشترکی میان ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان جهت برگزاری کارسوق های دانش آموزی با حضور علی اسفندیار دبیر ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم و الهام یاوری، - رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و کارشناسان هر دو نهاد به میزبانی سمپاد به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از رسالت های اصلی ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم گسترش و توسعه علوم و فناوری های مرتبط با حوزه کاری خود در بین دانش آموزان و یا به عبارتی ترویج این علوم و فناوری در بین آینده سازان کشور است.

به همین منظور و با مذاکرات اولیه صورت گرفته با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان توافق نامه ای در خصوص همکاری های دوجانبه جهت همکاری و مشارکت در انجام فعالیت های آموزشی، ترویجی و پژوهشی مرتبط با علوم اپتیک، فتونیک، لیزر و کوانتوم و برگزاری رویدادهای علمی مختلف به ویژه کارسوق های علمی، پژوهشی در راستای شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای درخشان دانش آموزی با ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم تدوین شد.

در این جلسه به جامعه آماری 125 هزار دانش آموزی و هدف سازمان سمپاد در جهت هدایت آن ها به سمت رشته های اولویت دار کشور از راه های گوناگون و علی الخصوص برگزاری کارسوق های مختلف به منظور خارج شدن از محیط ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ستاد فناوری های اپتیک و کوانتوم با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

همکاری ستاد فناوری های اپتیک و کوانتوم با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان