مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-29سياسي

نمایشگاه هفته پژوهش؛ فرصتی برای افزایش همکاری میان صنعت و پژوهشگران


معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش فضایی برای ارائه نیازها از سمت صنعتگران اختصاص داده شده است که در آن پژوهشگران و شرکت های فناور مخاطب قرار می گیرند.

- معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان مطرح کرد نمایشگاه هفته پژوهش؛ فرصتی برای افزایش همکاری میان صنعت و پژوهشگران ایسنا/خراسان رضوی معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش فضایی برای ارائه نیازها از سمت صنعتگران اختصاص داده شده است که در آن پژوهشگران و شرکت های فناور مخاطب قرار می گیرند.

حسینعلی اخلاقی امروز هشتم آذر در نشست خبری هفته پژوهش که در دفتر پارک و علم فناوری خراسان برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 9 تا 12 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد در سالن عطار، اظهار کرد: افتتاحیه در روز پنجشنبه 9 آذرماه ساعت 5 بعدازظهر با حضور مسئولان و مدیران استانی و کشوری برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای برگزاری این نمایشگاه از 5 ماه گذشته آغاز شده، افزود: با هم افزایی و همکاری که با همه اعضای ستاد زیست بوم فناوری و نوآوری استان داشتیم، تلاش کردیم نوع برگزاری نمایشگاه نسبت به سال های گذشته مقداری متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش؛ فرصتی برای افزایش همکاری میان صنعت و پژوهشگران

نمایشگاه هفته پژوهش؛ فرصتی برای افزایش همکاری میان صنعت و پژوهشگران