مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-24اجتماعي

با اجرای سند تحول بنیادین، مدارس قوی می شوند


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه یک دقیقه تاخیر در اجرای سند تحول بنیادین، خیانت به آینده ملت ایران است، گفت: اگر این سند اجرا شود، مدارس قوی می شوند و مدرسه قوی یعنی ایران قوی.

- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه یک دقیقه تاخیر در اجرای سند تحول بنیادین، خیانت به آینده ملت ایران است، گفت: اگر این سند اجرا شود، مدارس قوی می شوند و مدرسه قوی یعنی ایران قوی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی - وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: هر کجا بسیج و تفکر بسیجی جاری و ساری شده، آثار شگفت انگیز و ماندگاری بر جای گذاشته است و این آثار ماندگار به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که فرهنگ بسیج را در نظام ما جاری کردند.

وی با بیان اینکه امروز حمایت از نخبگان و دانش آموزان سرآمد و پیشتاز، سیاست اصولی نظام حکمرانی علمی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دلیل تاکید رهبر معظم انقلاب در حمایت از نخبگان این است که نتیجه این حمایت، امید و آینده سازی است و این امر نیاز قطعی جامعه ماست.

محصول حمایت از نخبگان نیل به این باورهاست که ما می توانیم، راه پیشرفت وجود دارد و آن را می یابیم یا می سازیم و آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای سند تحول بنیادین، مدارس قوی می شوند

با اجرای سند تحول بنیادین، مدارس قوی می شوند