مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-04اقتصادي

سبقت ترافیک تبریز در مسیر تصمیم گیری مسئولان/ ترافیک تبریز، پشت ترافیک تصمیم گیری


قصه پیچیده و به ظاهر غیرقابل حل ترافیک شهر تبریز، کم کم در حال تبدیل شدن به یک معضل شهری بزرگ است؛ پرسش این است که اگر تبریز، متولی ترافیک دارد چرا شهروندان همچنان ناراضی هستند و هیچ فرد یا نهادی پاسخگوی مردم نیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ترافیک در نقاط مختلف تبریز و بویژه هسته مرکزی شهر در ساعات صبحگاهی، ظهر و غروب هر روز به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است.

ترافیک آزاردهنده ای که در تمام سطح شهر گسترده شده و شیوه رانندگی اعجاب آوری که مشابه آن کمتر دیده می شود، نمادی از شهر تبریز به حساب می آید و اولین چیزی است که نظر هر تازه واردی را جلب می کند.

در شلوغ ترین خیابان تبریز وقتی همه پشت راه بندان گیر افتاده اند، یک مرتبه راننده ای به طرف دیگر خیابان می پیچد و پیش از آنکه با اتوبوسی که به سرعت از رو به رو می آید برخورد کند، دوباره به مسیر اصلی بر می گردد.

همین راننده وقتی از تقاطعی که قرار بوده از آن بگذرد، رد می شود، دنده عقب بر می گردد، در حالی که ماشین های پشت سر با سرعت زیاد به طرفش می آیند.

تفاوت چراغ قرمز و سبز تنها در رنگ آن است و برای بسیاری از رانندگان مفهومی ندارد و بدون توجه به آن، به دو سمت خیابان نگاهی می٬اندازند و اگر پلیسی آن نزدیکی نباشد، یک باره پا بر گاز گذاشته و از تقاطع رد می شوند با این توجیه که هیچ ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت ترافیک تبریز در مسیر تصمیم گیری مسئولان/ ترافیک تبریز، پشت ترافیک تصمیم گیری

سبقت ترافیک تبریز در مسیر تصمیم گیری مسئولان/ ترافیک تبریز، پشت ترافیک تصمیم گیری