مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-12سياسي

آغاز طرح زمستانه در کردستان؛ بکارگیری دو بالگرد برای امدادرسانی سریع


2 هزار و 500 نفر و 750 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 2 بالگرد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در سنندج اظهار کرد: طرح زمستانه از امروز در استان آغاز می سود و تا 20 اسفند ادامه دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط به بهترین شیوه شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

وی افزود: برای اجرای طرح زمستانه در استان 2 هزار و 500 نفر و 750 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بکارگیری می شوند.

سردار آزادی تصریح کرد: همچنین از 2 بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح استفاده می شود و همه ما متعهدیم محیطی امن برای مسافران و رانندگان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش 9 درصدی جان باختگان در تصادفات برون و درون شهری در سالجاری هستیم، گفت: مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات، روان سازی ترافیک، احداث 130 پایگاه راهدارخانه و ایستگاه های پلیس از جمله اهداف اجرای این طرح است.

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان هم در مراسم آغاز به کار این طرح اظهار کرد: امیدواریم در زمستان پیش رو عملیات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه در کردستان؛ بکارگیری دو بالگرد برای امدادرسانی سریع

آغاز طرح زمستانه در کردستان؛ بکارگیری دو بالگرد برای امدادرسانی سریع