مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-26اقتصادي

273 واحد صنعتی گلستان اخطار تخلیه فاضلاب دریافت کردند


مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: 273 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و سنگ شکن ها و غیره در گلستان اخطار تخلیه فاضلاب در حریم و بستر رودخانه دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مسعود عنایت عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای حفاظت کیفی منابع آب تعداد 273 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و سنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله های ساختمانی و زباله های خانگی به حریم و بستر رودخانه های استان طی هفت ماه ابتدای سال، به مالکان امر صادر شده است.

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: فاضلاب های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از مهم ترین منابع آلوده کننده محیط زیست و کیفیت منابع آب است و بار آلودگی زیادی را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: فاضلاب تاثیر سوء در کیفیت آب رودخانه دارد و باعث خسارت و پیامدهای ناگوار به رودخانه می شود لذا در همین راستا بازدید دوره ای از منابع آلاینده با مشخص کردن نام واحدهای آلاینده و نوع واحدهای آلوده کننده منابع آب و با تهیه گزارش کارشناسی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

273 واحد صنعتی گلستان اخطار تخلیه فاضلاب دریافت کردند

273 واحد صنعتی گلستان اخطار تخلیه فاضلاب دریافت کردند