مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-21اقتصادي

احداث بیمارستان 540 تختخوابی شهرک شهید رجایی مشهد سرعت می گیرد


رییس سازمان خصوصی سازی کشور در بازدید از روند احداث بیمارستان 540 تختخوابی شمال شرق مشهد در شهرک شهید رجایی گفت: به درخواست استانداری خراسان رضوی از محل مولدسازی کمک می کنیم تا این بیمارستان در پایان سال آینده برای مردم قابل بهره برداری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مالک رحمتی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی کشور به همراه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از روند احداث بیمارستان 540 تختخوابی واقع در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه هایی که در دولت سیزدهم برای حاشیه شهر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است، پروژه بیمارستان 540 تختخوابی بوده که خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

رحمتی با اشاره به زمان بهره برداری از این پروژه افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال 1403 بخش اعظمی از این بیمارستان زیر بار عملیاتی خواهد رفت.

وی با بیان اینکه منابع لازم برای احداث این بیمارستان تامین شده است، عنوان کرد: با بهره گیری از مولدسازی و صرف قسمتی از درآمدهای این بخش، پروژه های نیمه تمام به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 540 تختخوابی شهرک شهید رجایی مشهد سرعت می گیرد

احداث بیمارستان 540 تختخوابی شهرک شهید رجایی مشهد سرعت می گیرد