مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-08فرهنگي

از اعتیاد تا مافیا!


جمشید ملک پور از کتابش که به تازگی برگزیده جایزه «مهرگان» شده، داستان نویس شدنش بعد از کار در حوزه نمایش، پایان جست وجوی 46 ساله، اعتیاد موبایلی تا ناشران مافیایی، - جمشید ملک پور از کتابش که به تازگی برگزیده جایزه مهرگان شده، داستان نویس شدنش بعد از کار در حوزه نمایش، پایان جست وجوی 46 ساله، اعتیاد موبایلی تا ناشران مافیایی، تنها جایی که بخت به او لبخند زده، وضعیت ادبیات داستانی و تاثیر جایزه های ادبی می گوید.

اپرای خاموشی صدا در تالار رودکی نوشته جمشید ملک پور، داستان نویس، پژوهشگر، کارگردان و استاد دانشکده هنرهای دراماتیک در بیست و یکمین و بیست و دومین دوره جایزه مهرگان ادب به عنوان رمان برگزیده شناخته شد.

به این مناسبت ایسنا با این نویسنده گفت وگویی داشت که مشروح آن در ادامه می آید: در ابتدا برگزیده شدن داستان شما، اپرای خاموشی صدا در تالار رودکی را که در نشر افراز چاپ شده، تبریک می­ گویم.

اگر امکان دارد کمی راجع به رمانی که جایزه مهرگان ادب را به عنوان قدیمی ترین جایزه خصوصی در ادبیات داستانی ایران گرفته توضیح دهید.

این داستان که در واقع چهارمین داستان من است بعد از هفت دهلیز ، کاشف رؤیا و روز اول ماه مهر هرگز نیامد ، در سال 1398 به چاپ رسید و چنان که بنیاد جایزه مهرگان ادب اعلام کرده در میان 1500 داستان و مجموعه ­داستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتیاد تا مافیا!

از اعتیاد تا مافیا!