مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-09سياسي

قدرت معنوی ایران اسلامی از قرآن نشات گرفته است


از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به حضور پرشور مردم خراسان شمالی، اظهار کرد: از تک تک مسئولان و مدیران استان تقدیر می کنم که بستر برپایی این مهم را در استان فراهم کردند که قرآنی دوستی مردم خراسان شمالی با حضور قاریان و داوران در این رویداد نورانی هویدا شد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی و هدایت گر است، گفت: این کتاب آسمانی و هدایت گر بزرگ سبب شده تا ایران قوی را به وجود بیاورد و مأمنی برای حمایت از کشورهای مظلوم شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان متوجه شده اند که قرآن کریم نقطه قوت ایران اسلامی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است، در این راستا دشمنان و مستکبران هر از چند گاهی، در اروپا و آمریکا افرادی را اجیر می کنند که به قرآن اهانت کند، آنان می دانند شجاعت دینی و استکبارستیزی از قرآن است.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب شجاعت خود را از قرآن دارند و این روحیه شجاعت در دنیا و در قلب ها رسوخ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت معنوی ایران اسلامی از قرآن نشات گرفته است

قدرت معنوی ایران اسلامی از قرآن نشات گرفته است