مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-08فناوري

به عصر هوش مصنوعی «جمنای» خوش آمدید


شرکت گوگل به تازگی از قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی خود به «جمنای»(Gemini) رونمایی کرده است، اما این هوش مصنوعی چیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ - شرکت گوگل به تازگی از قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی خود به جمنای (Gemini) رونمایی کرده است، اما این هوش مصنوعی چیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از زددی نت، هوش مصنوعی جدید شرکت گوگل به تازگی رونمایی و عرضه شده است و وقت آن رسیده تا بیشتر با این رقیب چت جی پی تی آشنا شویم.

گوگل جمنای چیست؟ جمنای یک مدل هوش مصنوعی جدید و قدرتمند از گوگل است که می تواند نه تنها متن، بلکه تصاویر، ویدئوها و صداها را نیز درک کند.

به عنوان یک مدل چندوجهی، جمنای قادر به انجام وظایف پیچیده ای در حوزه ریاضیات، فیزیک و سایر زمینه ها و همچنین درک و تولید کد با کیفیت بالا در زبان های برنامه نویسی مختلف است.

در حال حاضر این هوش مصنوعی در هوش مصنوعی گوگل بارد(Google Bard) و تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل(Google Pixel 8) ادغام شده است اما به تدریج در سایر سرویس های گوگل نیز قرار خواهد گرفت.

به گفته دنیس حسابیس(Dennis Hassabis)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران گوگل دیپ مایند، جمنای نتیجه تلاش های مشترک در مقیاس بزرگ توسط تیم های سراسر گوگل، از جمله همکاران ما در بخش پژوهش گوگل(Google Research) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به عصر هوش مصنوعی «جمنای» خوش آمدید

به عصر هوش مصنوعی «جمنای» خوش آمدید