مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-07بين الملل

این نامه بی سابقه گوترش خشم اسراییل را برانگیخت


نامه دبیرکل سازمان ملل بر اساس ماده 99 منشور این سازمان به شورای امنیت برای اقدام فوری برای بحران غزه، بار دیگر خشم وزیرخارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک دبیر کلی گوترش تهدیدی برای صلح جهانی است .

این را الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که به شدت از نامه بی سابقه دبیرکل سازمان ملل آنتونیو گوترش به شورای امنیت در خصوص توقف جنگ در غزه، عصبانی است.

وی طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، بامداد امروز (پنجشنبه، 7 دسامبر) نوشت: دبیرکلی گوترش تهدیدی برای صلح جهانی است.

درخواست او برای فعال کردن ماده 99 [منشور سازمان ملل متحد] و درخواست برای آتش بس در غزه حمایت از سازمان تروریستی حماس و .

است .

به نظر می رسد که نامه بی سابقه آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل بر اساس ماده 99 منشور این سازمان به شورای امنیت برای اقدام فوری برای برقراری آتش بس در غزه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را بار دیگر برآشفته است.

وی شامگاه چهارشنبه، طی نامه ای بر اساس ماده 99 منشور سازمان ملل که در خصوص تهدیدات صلح جهانی است، به شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع غزه هشدار داد و اعلام کرد: اوضاع در غزه، صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند و جامعه بین الملل باید از نفوذ خود برای پایان دادن به این بحران استفاده کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نامه بی سابقه گوترش خشم اسراییل را برانگیخت

این نامه بی سابقه گوترش خشم اسراییل را برانگیخت