مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-14اقتصادي

پروژه چهارخطه سورشجان به سودجان به زودی تکمیل می شود


فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه برای چهارخطه شدن جاده سورشجان به سودجان تلاش بسیاری شده است، گفت: در حال حاضر پیمانکار با 300 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی صبح امروز در شورای اداری بخش لاران، گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد حاکم است و استان به کارگاه فعال عمرانی تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به طرح انتقال آب از سد بیرگان، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح که با مشارکت قرارگاه امام حسن(ع) و جهاد کشاورزی در حال انجام است 70 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اموال مازاد پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: 13 میلیارد تومان برای خرید لوله هزینه شده و همچنین با 16 میلیارد تومان اعتبار سفر فعالیت شروع شده است و 40 میلیارد تومان نیز برای تکمیل طرح به فوریت اختصاص داده شده است.

عبدالغنی بیان کرد: هفت میلیارد تومان برای زمین چمن سورشجان، سودجان، آلونی، مرغملک و وانان پیش بینی شده است که باید از محل ماده 23 پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه برای چهارخطه شدن جاده سورشجان به سودجان تلاش بسیاری شده است، افزود: در حال حاضر پیمانکار با 300 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه چهارخطه سورشجان به سودجان به زودی تکمیل می شود

پروژه چهارخطه سورشجان به سودجان به زودی تکمیل می شود